O nas

„Na lepszą część dnia”
Jesteśmy wiarygodną firmą z 10-cio letnim doświadczeniem

Zadaj pytanie

 

 

biuro@cafegold.pl

 

Produkty i obsługa najwyższej jakości. Jesteśmy w stanie przygotować automat do wybranego przez klienta produktu. Nasz oferta zawsze jest dedykowana adekwatnie do potrzeb klienta. Oferujemy produkty najwyższej jakości.

Firma MM Concept została założona w 2010r. Zasadą naszego działania jest zapewnienie pełniej dostępności produktów w najwyższej jakości, dlatego też nasz serwis dowozi produkty tak często, jak to jest niezbędne. W wybranych lokalizacja jesteśmy 7 dni w tygodniu. Dbamy w ten sposób o komfort i czerpanie przyjemności przez naszych klientów.

Działamy w obszarze:
Warszawa i woj. mazowieckie, Płock, Poznań.

300 lokalizacji.

Automaty wydają
300 000 produktów
miesięcznie.

Ponad 2 200
wizyt miesięcznie.

Jesteśmy autoryzowanymi partnerami wiodących producentów w segmencie kawa, napoje, przekąski. Współpracujemy z firmami:

• Maspex – Kubuś, Tymbark, Tarczyn, Tiger i inne.
• Mars – Snickers, Mars, MM’s.
• Chipita – 7Days
• Jacobs – kawa Kronung, kawa Milikano.
• Lavazza – kawa Lavazza.
• Foodcare – Black, Frugo, 4move.
• Sante – GoOn, Crunchy, Fit ciasteczka zbożowe.
• Oshee – Sport, Nautural, Enegry, Vitamin.
• Coca cola – Coca-Cola Light, Cherry Coke oraz Coca-Cola Zero i Coca-Cola Lime, Fanta, Sprite.
• Pepsi – Lipton Tea, 7up.
• Producenci zdrowej żywności
• Producenci kanapek i sałatek

Poza wymienionymi producentami nawiązujemy też współpracę z firmami lokalnymi gwarantującymi najwyższa jakość dostarczanych produktów, potwierdzona certyfikatami

Dostarczamy automaty do szkół podstawowych i średnich z produktami spełniającymi wymagania określone rozporządzeniem ministra.

Najnowsze technologie stosowane przez nas w automatach systemy – Nayax, MoMa monitorują na bieżąco działanie automatów. Dzięki temu posiadamy na bieżąco informacje o brakach w automatach i reagujemy zanim dojdzie przestoju czy awarii.

Zapewniamy najwyższą jakość serwisu w razie awarii i obsługi posprzedażowej. Zainstalowany system on-line pomaga w monitorowaniu bieżącego funkcjonowania automatu. Nie wymaga to od naszych klientów angażowania się w razie awarii. Nasz serwis reaguje najpóźniej do 1 godziny od momentu zarejestrowania nieprawidłowości.